FREE SHIPPING ON ALL BUSHNELL PRODUCTS

22 JUN LANZ MANUFAKTUR REPORT TV

Introduzione da wikipedia.

SWR Fernsehenhè un canale di televisione regiunale tedesca destinatu à i stati diBaden-WürttembergèRenania-Palatinat.Hè pruduciutu daSüdwestrundfunk(SWR) è hè unu di ottu "terzi canali" regiunale trasmessi da uARDmembri.

U canale hà iniziatu u 5 d'aprile di u 1969 cum'è una cullaburazione tràSüddeutscher Rundfunk(SDR),Südwestfunk(SWF) è SR chjamatu "Südwest 3".SDR è SWF si uniscenu in u 1998 per furmà SWR è u canali hè statu rinominatu "Südwest Fernsehen".U nomu "SWR Fernsehen" hè statu aduttatu in settembre 2006.

U canali hè dispunibule in duie versioni diffirenti:

E diverse versioni trasmettenu l'aghjurnamenti di nutizie lucali durante u dopu meziornu è un bloccu più longu cù emissioni lucali à a sera.Circa u 70 per centu di a prugrammazione hè cumuna, mentre chì u 30 per centu hè trasmessu regiunale.

Sò un pocu infami per una seria di altamente graficaPSAanu pruduciutu in l'anni 1990 è 2000, alcuni di i quali includenu scene viulenti famose di filmi populari cum'è Hellraiser, Pulp Fiction, American Psycho è Goodfellas.

A TV tedesca lucale (SWR) hà visitatu u LANZ-Manufakture, cum'è una di e cumpagnie più innovatrici in u campu di soluzioni LED d'alta putenza.In 10 anni da una cumpagnia di garage à un fornitore di soluzioni LED high-end cù a tecnulugia più avanzata!

Pudemu furnisce l'alta qualità Linear light, floodlight, spotlight, street light.

 

SEMPLICAMENTE A MIGLIOR TECHNOLOGIA LED ALTE PRESTAZIONI DA 2006

"A musica hè l'aritmetica di i soni cum'è l'ottica hè a geometria di a luce"

A creazione di fonti di luce chì risponde à a cumplessità di l'ochju umanu.Disegnu meccanicu puru cù una gestione di u calore eccezziunale cumminata cù i nostri sistemi di luce avanzati è un controller sviluppatu propiu per un culore pienu è una vita di più di 100.000 ore.

Hè ciò chì stamu per noi !

 

A più alta qualità:

MADE IN GERMANIA !


Tempu di Postu: Settembre-06-2021