FREE SHIPPING ON ALL BUSHNELL PRODUCTS

Unicu è Colorful - Novu Sistema di Illuminazione LED in l'Olympia stadion Berlin

Premiu (s)Menzioni d'onore in Flood Lights
Designers principaliLANZ Manufaktur GmbH & Olympiastadion Berlin GmbH
Data di CumplimentuDa settembre 2019 à maghju 2020
Locu di u prughjettuStadiu Olimpicu di Berlinu
Descrizzione di l'entrata

U Stadiu Olimpicu di Berlinu, capitale di Germania.

Custruitu per l'Olimpiadi di l'estiu di u 1936, chì sò stati chronicati in u filmu di propaganda nazista "Triumph of the Will".

hà patitu pocu danni in a Siconda Guerra Munniali, è dapoi hè statu mudernizatu.U club di football di Berlinu Hertha l'utiliza cum'è campu di casa.

U stadiu ospitarà a finale di a UEFA Champions League in 2015.

U sistema di illuminazione di u stadiu olimpicu di Berlinu mette u so focus in a varietà ottica.Un puntu spiciale hè u sistema di proiettile LED à colori chì hè u primu in un stadiu in u mondu.Un illuminazione architettonica unica è culurita hè ancu stallata.Questu include u chjamatu "illuminazione di membrana", integrata in u tettu di u stadiu, è l'effettu di l'illuminazione "Ring of Fire".
U sistema di illuminazione hè statu inventatu da zero: a tecnulugia di riflettori di floodlight in uppusizione à a tecnulugia di lenti cunvinziunali, cù 5.200 lampade LED in biancu è 1.000 lampade LED in RGB.

In totale, sò state installate circa 10.000 lampade chì ponu esse tutte cuntrullate individualmente via un sistema di cuntrollu DMX, 20.000 indirizzi DMX ponu esse cuntrullati cù una scrivania di illuminazione: ogni lampada in ogni culore, chì furnisce opzioni illimitate per emotionalize l'atmosfera di l'avvenimentu è i so visitatori.

I requisiti Floodlight stabiliti da l'UEFA è a DFL sò di gran lunga superati.In media, 2.300 LUX sò misurati à u livellu di pitch mentre i requisiti attualmente dumandanu solu 1.800 LUX.
Tuttavia, u novu sistema di illuminazione assicura un vastu risparmiu in u cunsumu energeticu è l'emissioni di CO², riducendu u 50% di i costi è circa 142 tunnellate di CO² annu.

LIT Design Awards accoglie e presentazioni di illuminazione da u mondu sanu

U LIT Design Awards ™ hè statu creatu per ricunnosce i sforzi di talentu designer di prudutti di illuminazione internaziunali è implementatori di illuminazione.Cridemu chì l'illuminazione hè à tempu un arte è una scienza, è hè unu di l'elementi più impurtanti di u disignu.I Premii LIT sò stati pensati per celebrà a creatività è l'innuvazione in i campi di i prudutti di l'illuminazione è l'applicazioni.


Tempu di Postu: Settembre-07-2021